Uporządkowanie zgromadzonych informacji oraz materiałów potrzebnych do dalszej pracy.
MINIMALNE 1 pkt.
Zebrane informacje i materiały są niekompletne, nie zostały uporządkowane w logiczną całość.
ŚREDNIE 2 pkt.
Zebrane informacje i materiały są podstawowe, nie wyczerpują dostatecznie tematu zadania.
DOBRE 3 pkt.
Zostało zebranych dużo informacji i materiałów do dalszej pracy, które tworzą logiczną całość.
WZOROWE 4 pkt.
Informacje i materiały do dalszej pracy wykraczają ponad wymagane minimum. Jest ich bardzo dużo, pochodzą z różnorodnych źródeł.
Wynik: 3 pkt.
ZADANIE 2
Opracowanie schematu obrazującego system szkolnictwa w Niemczech.
MINIMALNE 1 pkt.
Uczniowie wykonali bardzo ubogi schemat, który nie jest czytelny w analizie. Nie wyczerpuje tematu.
ŚREDNIE 2 pkt.
Uczniowie wykonali poprawny schemat, ale nie opisali dokładnie jego charakterystyki.
DOBRE 3 pkt.
Uczniowie wykonali poprawny schemat pod względem merytorycznym i jest on czytelny. Zawiera dokładne opisy poszczególnych typów szkół.
WZOROWE 4 pkt.
Uczniowie wykonali poprawny schemat pod względem merytorycznym. Jest on czytelny i wyczerpujący w opisach. Ma bardzo ciekawą formę.
Wynik: 3 pkt.
ZADANIE 3
Zbadanie systemu oceniania w szkołach niemieckich.
MINIMALNE 1 pkt.
Uczniowie zredagowali treści na podstawie zgromadzonych informacje, dotyczących systemu oceniania w Niemczech.
ŚREDNIE 2 pkt.
Uczniowie zredagowali treści na ten temat w stopniu zadowalającym na podstawie pozyskanych informacji.
DOBRE 3 pkt.
Uczniowie zredagowali treści na ten temat systemu oceniania, uwzględniając ten polski i przedstawili je w ciekawy sposób.
WZOROWE 4 pkt.
Uczniowie wykonali bardzo atrakcyjne pod względem graficznym i poprawne merytorycznie podsumowanie systemu oceniania w Niemczech i porównali je z polskim.
Wynik: 3 pkt.
ZADANIE 4
Zestawienie najważniejszych informacji dotyczących organizacji życia w szkołach niemieckich.
MINIMALNE 1 pkt.
Zestawienie zawiera niekompletne informacje zgromadzone przez uczniów. Układ graficzny jest nieciekawy i niespójny. Brak interesujących elementów.
ŚREDNIE 2 pkt.
Zestawienie zawiera podstawowe informacje zgromadzone przez uczniów. Nie zawiera dodatkowych elementów, dających niestandardowe efekty. Treści są poprawnie zredagowane i uporządkowane.
DOBRE 3 pkt.
Zestawienie zawiera bardzo dużo informacji zgromadzonych przez uczniów. Jest ciekawie zaprojektowane. Treści, w niem zamieszczone, przedstawione są w sposób interesujący.
WZOROWE 4 pkt.
Zestawienie zawiera wszystkie informacje zgromadzone przez uczniów. Jest bardzo ciekawie zaprojektowane. Układ graficzny jest wyjątkowo interesujący i spójny. Nie zawiera zbędnych treści. Wszystkie zdjęcia i filmy są dopasowane do treści i tematu projektu.
Wynik: 3 pkt.
ZADANIE 5
Opracowanie materiałów dotyczących życia codziennego uczniów w Niemczech (form spędzania czasu wolnego, zajęć dodatkowych, konkursów).
MINIMALNE 1 pkt.
Treści zawierają niekompletne informacje zgromadzone przez uczniów. Układ graficzny jest nieciekawy i niespójny. Brak interesujących elementów.
ŚREDNIE 2 pkt.
Uczniowie zgromadzili podstawowe informacje na ten temat. Opracowanie nie zawiera dodatkowych elementów, dających niestandardowe efekty. Treści są poprawnie zredagowane i uporządkowane.
DOBRE 3 pkt.
Uczniowie pozyskali bardzo dużo informacji. Opracowanie jest bardzo ciekawe. Treści w nim zamieszczone są przedstawione w sposób interesujący.
WZOROWE 4 pkt.
Uczniowie wyczerpująco opracowują ten temat. Nie zawiera zbędnych treści. Wszystkie zdjęcia i filmy są dopasowane do treści i tematu projektu.
Wynik: 2 pkt.
Stworzenie własnej strony internetowej na podstawie pozyskanych informacji z różnych źródeł.
MINIMALNE 1 pkt.
Strona internetowa zawiera niekompletne informacje zgromadzone przez uczniów. Układ graficzny jest nieciekawy i niespójny. Brak interesujących elementów.
ŚREDNIE 2 pkt.
Strona internetowa zawiera podstawowe informacje zgromadzone przez uczniów. Nie zawiera dodatkowych elementów, dających niestandardowe efekty. Treści są poprawnie zredagowane i uporządkowane.
DOBRE 3 pkt.
Strona internetowa zawiera bardzo dużo informacji zgromadzonych przez uczniów. Jest ciekawie zaprojektowana. Treści na niej zamieszczone są przedstawione w sposób interesujący.
WZOROWE 4 pkt.
Strona internetowa zawiera wszystkie informacje zgromadzone przez uczniów. Jest bardzo ciekawie zaprojektowana. Układ graficzny jest wyjątkowo interesujący i spójny. Nie zawiera zbędnych treści. Wszystkie zdjęcia i filmy są dopasowane do treści i tematu projektu.
Wynik: 3 pkt.